Якщо ви поїдете досліджувати місцеві Трейли на вражаючем байці KTM Macina Kapoho Prestige з універсальним мотором, широкими покришками та шикарною підвіскою, ви напевне отримаєте масу позитивних вражень. Але чи є серія "Престиж" простим позначенням або ж вона дійсно витримує конкуренцію на технічних трасах? Тут ви отримаете відповідь на це питання.
Macina Kapoho Prestige - це топова версія універсального eMTB транспорту від KTM. Для даного байку компанія розробила карбонову раму, яка ідеально вписує у свою конструкцію двигун Bosch Performance Line CX, забезпечуючи достатню ергономіку. Доповнюють картину пір'я з алюмінієвого сплаву, з підвіскою ходом 160 мм. Поряд з силуетом рами, найбільш яскравими рисами виступають: приваблива помаранчева обробка і дуже широкі покришки 2.8 дюйма. Не настільки вражаючою, але все ж дуже продуманої є інтеграція системи приводу з батареєю на 625 Вт/Год. Датчик швидкості захований у дропауті, а відповідний магніт, завдяки якому працює датчик, вбудований у задній гальмівний ротор.
Проте, справжньою родзинкою електровелосипеда виступає передня частина, яку бачить сам райдер. На ній розташований дисплей Kiox, встановлений на винос керма. Дисплей закріплений як інтегрований пристрій, а вся проводка проведена за кермом, де її навіть не видно райдеру. Це досягається за рахунок спеціального фіксатора і правильного позиціонування виходу периферії з велокомпьютера. На відміну від стандартних кріплень дисплеїв Bosch, даний вид фіксації надає ще більшої ергономіки носової частини велосипеда.
Модель Kapoho Prestige виконана у типовому для KTM стилі та сумісна з широким спектром повсякденних аксесуарів, наприклад "Готовність до LFC", що означає - готовність до установки крил, підніжки, багажника, та освітлення.
Перше враження
Назва байка говорить сама за себе: "Prestige" (Престиж) ідентифікується як топовий варіант велосипедів KTM, який має найдорожчі комплектуючі. Хоч специфікація і шикарна, але вона не обов'язково буде найпрактичнішою для райдера. Досить звернути увагу на 160 міліметрову підвіску від FOX, що складається з амортизатора DPX2 Factory та вилки 36 Factory. Остання, приваблює своїм блискучим помаранчевим низом та блискучим технологічним покриттям Kashima, але всередині встановлений всього-то демпфер FIT4, який є початковим варіантом у компанії FOX. Топовий ж демпфер - це GRIP2.
Швидше важливим моментом, ніж мінусом, можна відзначити гальмівні ротори. О перемиканні передач і гальмуванні піклується висококласний групсет Shimano XTR. Проте, 180 мм ротор, який входить у базову комплектацію Kapoho занадто малий для електровелосипеда, тому варто змінити його на 203 мм модель.
Безсумнівно, плюсом виступає вілсет від DT Swiss. Ця високоякісна колісна пара з легких та міцних матеріалів поєднує у собі велике переднє колесо діаметром 29 дюймів, та менше колесо позаду, діаметром 27.5 дюйма. KTM називають цю змішану систему коліс - "DiMMiX". Позаду встановлена покришка вражаючою ширини 2.8" Schwalbe Eddy Current. Це один з небагатьох байків у світі, які використовують настільки широку шину при змішаній конфігурації коліс у стоці.
Дроппер з виносним пультом FOX Transfer ходом у 150 мм є теж важливим моментом, так як у стоковій конфігурації не всім буде комфортний. Довжина дропперу підійде скоріше тим райдерам, які цінують низьку посадку, так як у високій посадці, ходу у 150 мм буде замало для L - розміру.
Специфікація:
-
Двигун: Bosch Performance Line CX 85 Нм;
-
Батарея: Bosch Power Tube 625 Вт/Год.;
-
Бортовий комп'ютер: Bosch Kiox;
-
Вилка: FOX 36 Factory с демпфером FIT4, ходом 160 мм;
-
Амортизатор : FOX DPX2 Factory ходом 160 мм;
-
Підсидільний штир: Дроппер FOX Transfer ходом 150 мм;
-
Гальма: Shimano XTR M9120 з роторами 200/180 мм;
-
Перемикач: Shimano XTR 1x12 швидкостей;
-
Виніс руля: KTM Team Trail довжиною 35 мм;
-
Руль: KTM Prime Trail 35 Carbon з підйомом у 20 градусів. Ширина керма 800 мм;
-
Вілсет: KTM E-Prime Trail з переднім колесом 29" та заднім 27.5";
-
Покришки: Schwalbe Eddy Current EVO SuperGravity шириною 2.6/2.8".
Технічна інформація:
-
Розміри: S M L;
-
Вага: 24.85 кг;
-
Максимальне вагове навантаження: 124 кг;
-
Максимальне корисне вагове навантаження: (Райдер/екіпірування) 99 кг;
-
Присутнє кріплення для підніжки.
Байк важить всього 24.85 кг та доступний у трьох розмірах. З вильотом у 465 мм велосипед досить компактний. У очі особливо впадає крутий кут підсидільної труби, який завдяки надійній конструкції дропперу, не слабшає навіть при максимальному підйомі. При їзді на плоских ділянках, навіть високі райдери знаходяться у центрі велосипеда. Проте, коротка верхня труба рами довжиною у 609 мм (Розмір L) у поєднанні з низьким носом велосипеда, створює навантаження на руки велосипедиста під час особливо тривалих поїздок.
KTM Macina Kapoho Prestige - професіонал з гірських стежок.
Байк KTM долає круті підйоми на гірських стежках. Іншими словами - "скелелазіння" його коник. Широка задня покришка з агресивним протектором відмінно справляється з низьким тиском у колесі, забезпечуючи добре зчеплення з позашляховим покриттям, та робить це навіть краще, ніж інші тестові шини.
Ми можемо з упевненістю сказати, що KTM - це один із небагатьох електровелосипедів, який використовує усі переваги та параметри MX (Мотокрос). Поєднання потужного двигуна Bosch, високого показника зчеплення, крутого кута підсидільної труби та жорсткої підвіски, дозволяє спокійно та передбачувано дотримуватися обраної траєкторії, але при цьому не заохочуючи надмірні викрутаси з трассою на поворотах та виступах.
Де краще використовувати: KTM Macina Kapoho Prestige без проблем долає складні підйоми. На спусках же він вважає за краще неспішну їзду з плавними віражами.
Поради з налаштування: Встановіть позаду ротор 200 мм | Проведіть модифікацію амортизатора проставками прогресії.
Під час спусків на невеликій швидкості, велосипед поводиться досить передбачувано, на що дуже впливають покришки та збалансований розподіл ваги. Підвіска забезпечує відмінну підтримку та змушує колеса завжди контактувати із покриттям, даючи можливість долати різкі повороти та впевнено виконувати активні маневри навіть на високих швидкостях.
Але не обійшлося і без мінусів. На різких поворотах та уступах, широка задня покришка іноді підтирає нижні пір'я. Навіть при невеликій вазі райдера спостерігається такий еффект. Задня частина байка не має достатнього зазору для такої покришки. Під час тестів довелося навіть зняти захист пір'я, щоб пристосувати покришку до цієї рамі.
Під час більш серйозних ударів, підвіска швидко досягає своєї межі, та більш того, "пробивається" без попередження. Це загрожує не тільки неприємним ефектом удару, але може взагалі вивести з ладу амортизатор та раму. Тому, ми настійно рекомендуємо встановлювати проставки прогресії під час нульового ТО та уникати вкрай недружніх швидкісних гірських ділянок. Байк відстає у роботі під час швидкісних спусків, але у той же час, вгору він йде просто чудово.
Висновок
KTM Macina Kapoho не випадково отримав приставку "Престиж". Він дійсно привертає увагу своїми чудовими компонентами, але на жаль, специфікація настільки ж яскрава, як і суперечлива. Байк показує свої сильні сторони на технічних підйомах, з рихлим грунтом та камінням, але не здатний скласти конкуренцію на швидкісних спусках. Нижче ми відзначимо тезисно плюси та мінуси велосипеда.
Плюси:
-
Чудовий "альпініст" у будь-яких умовах;
-
Чуйне управління на малих швидкостях;
-
Готовий до встановлення ліхтарів, крил та багажника (LFC);
Мінуси:
-
Покришка треться о перо при високих торсіонних навантаженнях;
-
Пробивається на складних технічних трасах під час швидкісної їзди;
-
Несумісні компоненти, що вимагають доопрацювання.
Джерело: ebike-mtb.com/en/ktm-macina-kapoho-prestige-2021-review/
Переклад та адаптація: ktm-bike.com.ua