У 2019, обсяг випуску електровелосипедів в нашій виробничій програмі склав 60%. Ми пишаємося тим, що є безумовним лідером велосипедної галузі в області виробництва електровелосипедів, що у нас є мільйони вдячних користувачів велосипедів КТМ які нам довіряють.
KTM – Питання та відповіді
У 2019, обсяг випуску електровелосипедів в нашій виробничій програмі склав 60%. Ми пишаємося тим, що є безумовним лідером велосипедної галузі в області виробництва електровелосипедів, що у нас є мільйони вдячних користувачів велосипедів КТМ які нам довіряють.
У порівнянні з їздою на звичайному велосипеді, на раму електровелосипеда діють істотно більш високі навантаження. З цієї причини рами електровелосипедів KTM були спеціально розроблені для задоволення цих підвищених вимог. У моделей електровелосипедів з інтегрованою батареєю рами мають дуже міцну конструкцію типу "монокок". Для підвищення надійності і довговічності, після виготовлення, всі алюмінієві рами піддаються додатковій термообробці.
Адаптована товщина стінок і спеціальні інтерфейси на рамі електровелосипеда KTM забезпечують високий рівень стійкості і безпечне кріплення всіх компонентів електричного велосипеда. Крім того, прокладка кабелів всередині захищає їх від пошкоджень, забезпечуючи при цьому акуратний зовнішній вигляд.
Всі рами електровелосипедів КТМ розраховані для установки центральних електроприводів, що забезпечує низький центр ваги і оптимальний розподіл ваги велосипеда по осях.
Ми з гордістю говоримо, що у виготовленні надійних і довговічних рам велосипедів - ми експерти. Всі без винятку рами велосипеда виробляються на нашому сучасному заводі КТМ в Австрії.
Для задоволення підвищених вимог - більш високого загального ваги і більш високій швидкості - KTM використовує посилені: головні маточини коліс, обода і спиці. Таким чином, потужність оптимально передається від велосипеда до дороги і забезпечується висока безпека їзди.
В цілому, використовувані високоякісні приводні системи та компоненти BOSH і FAZUA мають високу водонепроникність. Це актуально для використання в нормальних умовах водіння, включаючи дуже сильний дощ, великі калюжі, неглибокий брід.
Проте, ми не рекомендуємо використовувати пароструминний очищувач або очищувач високого тиску для очищення електроприводу велосипеда KTM. Через високий тиск вода може проникнути через ущільнення і пошкодити систему приводу і компоненти.
Ми маємо великий досвід серійного виробництва електровелосипедів КТМ починаючи з випуску першого в Європі серійного електробайка в 1994 році. Багаторічний досвід KTM в розробці електровелосипедів сприяв максимальної надійності всього нинішнього модельного ряду велосипедів KTM.
Всі компоненти, що використовуються в електровелосипедах KTM, розроблені з урахуванням найвищих вимог до якості і постійно оптимізуються. Використовуючи передові технології виробництва і випробувань велосипедів, KTM підтримує і розвиває свої високі стандарти, які не тільки відповідають вимогам відповідних світових стандартів і керівництв, але часто і перевершує їх.
Чим більше крутний момент, тим швидше ви можете розганятися, швидше підніматися на крутих підйомах і при цьому менше витрачати власних зусиль.
Таким чином, безщітковий двигун постійного струму працює стабільно весь термін експлуатації і не вимагає технічного обслуговування. Ротор складається з постійних магнітів, статор складається з декількох магнітних котушок.
Великі випробувальні поїздки і лабораторні випробування, а також тісна співпраця з виробниками приводних агрегатів забезпечують безвідмовну роботу і максимально можливий термін служби всіх компонентів системи.
Програмування програмного забезпечення, яке є індивідуальним налаштовується для відповідної галузі використання кожного конкретного велосипеда, оптимізує досвід їзди на велосипеді, управління, а також робочі діапазони.
Щоб з електровелосипедом KTM бути в безпеці не тільки протягом дня, KTM використовує виключно новітню технологію світлодіодного освітлення, яка перетворює ніч на день з освітленістю до 150 люкс. Система освітлення на всіх моделях E-Bike харчується виключно від акумулятора. Відсутність динамо-втулки підвищує загальну ефективність електронного велосипеда.
Всі позашляхові велосипеди KTM оснащені системою Light-Link. Світлові кабелі для передніх і задніх ліхтарів вже встановлені і інтегровані в раму - тому переоснащення освітлювального обладнання не складає ніяких труднощів.
Починаючи з 2020 року ми пропонуємо деякі серійні моделі велосипедів з попередньо встановленою системою ABS, наприклад модель електровелосипеда MACINA SPORT ABS. На наших електровелосипед КТМ встановлюється система ABS компанії BOSH, безумовного лідера галузі.
Чим більше значення Ватт / год акумулятора тим більше енергії він може віддати електродвигуну велосипеда. Тобто, чим більше Ватт / год, тим довше за часом до нової зарядки батареї ви можете використовувати електропривод на своєму електробайк - більше часу їхати з максимально можливою швидкістю або проїхати максимально можливу відстань.
Наприклад модель туристичного електровелосипеда КТМ MACINA MILA має ємність акумуляторів 1000 Ват/год. Цей туристичний стаєр, безперервно використовуючи електропривод, може без підзарядки проїхати до 280км!
- через кнопку "замовити товар" в картці кожного товару на цьому сайті;
- зателефонувати або написати нам лист;
- для оформлення покупки приїхати до нас в офіс - інформація в контактах
- купити у нашого дилера, контакти якого Ви знайдете в розділі "Знайти дилера"
Це максимально можливе навантаження велосипеда (максимально допустима загальна вага). Значення максимального навантаження вказані на табличці з технічними даними, розташованій в нижній частині рами велосипеда. Також інформацію про максимальне допустиме навантаження на велосипед можна знайти на сайті в картках велосипеда і в каталогах КТМ.
Максимально допустима загальна вага відповідної моделі велосипеда є сумою ваги велосипеда + велосипедист + багаж і не повинен перевищуватися ні за яких обставин.
Не знайшли відповіді на своє питання?Зв'яжіться з нами, і ми надамо необхідну інформацію. |
Задати питання
|